دردشه و منتدى جلاكسي ترحب بكم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام^اشعار^حب^رومنسيه^ازياءاجدد اغانى^وكليبات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قهـــــوة المصرٍييـــــــــــــــــن

كاتب الموضوعرسالة
رخم اوى

رخم اوى

قهـــــوة المصرٍييـــــــــــــــــن Empty
مُساهمةموضوع: قهـــــوة المصرٍييـــــــــــــــــن   قهـــــوة المصرٍييـــــــــــــــــن Emptyالثلاثاء ديسمبر 22, 2009 1:48 am

۞۞۞ قهوة المصريين ۞۞۞

ما أدراك ماهي قهوة المصريين يا مـان

بص عالم ملوش أخر من أول

بص انتو اه هتتعبوني ..لكن هحاول انجزلك بالكلام وأجيب من الأخر

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ،،

أح اح اح احم احم....أبدأ وأأقوول

القهوة دي ..زي المتجع بتاعنـا

المعلمين الكبار = الريس

كبير المعلمين = رئيس الوزراء

المعلمين = الوزراء

الزباين = عامه الشعب

^
^
^

ده هو الانجاز طبعــا أنت بتحك براسك وبتقوول ايه الهبل ده أأقلك يا سيدي وما سيدك الا أنا

أنت كزبون بالقهوة تعرف اللي ليك واللي عليك ..فاهمني ..؟

الك صورة رمزية ( مش رمزية اللي بتقعد بالكشك )/ توقيعك / الملف بتاعك ( الملف الشخصي )/ رتبتك بالقهوة

الصوره الرمزيه :- هي عبارة عن صوره صغيره احيانا بتنحط تحت الرتبه وبدل كمـان عـ صاحبها وشخصيته
تلاقي فرافير حاطين صور كرتونيه وتلاقي ناس حلوة يحطو صور حقيقية وفي ناس اللي هم الروشين بيحطلك صورة تموت من الضحك

توقيعك:- بص مش هتختلف عن الصورة الرمزية الا بالحج بتاعه والتعبير يا مان عن شخصيتك أكتر وأكتر

ملفك الشخصي :- علشان الزباين لما يعجبو فيك يدوسو على اسمك يعرفو حاجات عنك وكده وممكن تحط ايميلك وتزبط حريم زي مـا أنا عامل ( بهزر انت ما صدقت )

رتبتك :- ااقك يعني ايه ..يعني على قد ما بتشرب مشاريب ..قصدي ما بتشارك بتاخد رتبه عالية متقليش زابط والحاجات دي ..مش فاتحينها كلية شرطة احنــا وفي برضو رتب أأقل وأأقل وأأقل

الأركــان

كل ركن ليه خصوصياته واختصاصات كمــاننقول مثال علشان اللي مخة تخين ( :- ده علشان المصممين ينزلو درووس وتعليف فوتوشوب وحاجات الازمة من برامج تصميم ومستلزمــاته ...مش تيجي تحطلي فيه نكت..!! هعلقك على باب القهوة

وكمان كل زبوون بيكون ليه ركن بيحبه ..وبيحب يشارك فيه ..وده مش معناه انو مش بيشارك في بقية الأركان
المشاريب..سوري المشاركات لازمة وحيات ابوك علشان ده بيدل على التفتح وبيدي فكرة انو الزباين دووول بيفهمو مش بيقعدو يضيعو وقت وخلاص

الرسائل الخاصه :- فتحينها لكل الزباين ..مش عايزينهــا تنقلب دعوات تعارف وحيات خالتك ودي معناها..زي
الرسائل الخاصه=البريد عـ الحقيقه _مجتمع

المشروب ..سوري المشاركه : ااقلك هو انا هعرف أنك راجل طيب..وبتفهم ازاي ..وقدرك عن باقي الزباين ازاي..بمشاركــاتك..يعني مش تيجي تبص على الطربيزة دي فيها موضوعليها وتمشي.. ..لاء لازم تقوول رأيك
ورأيك يهمنــا

وعاي أأقلك ..مرة قعدة مع زباين مخها واسع
اللي قدرت افهمة منهم..هو
(الخلاف لا يفسد للود قضيه )
يعين مهما أختلافنا في الأراء مش لازم نعدي الحدود ونشتم ونقل أدبنــا ونبين أنو حنا ناس همجية

أنت كشخص لازم تحترم رأي الأخرين

والأخرين لازم أن يحترموا رأيك

نصايح عالماشي..

- متكونش أناني ..وتقعد تستني الردود في مواضيعك وأنت منفض للكــل وبتردش على حد

- الدنيا كلهــا ما تستاهلش دمعه من عينيك الحلوين دوول
-..ومدخلش نفسك في اللي أنت ملكش فيه يا زميلي
- أنت شايف نفسك مبدع ..وانت أكيد مبدع في حاجات ..ما تدورش على غيرك وتنقل مواضيعه هو مش احسن منك
- عايز تتمشي بكل أنحاء القهوة وتاخد راحتك كأنه بيتك التاني او القعدة الحلوة ليك ع النت

وفي الأخر ..بتمني من ربنــا أني أكون وضحت الفكرة ..وجبت الهدف.. ووضحتلك يا زميلي اللي عايزينه
وكل الرغي اللي أنا قلته هو شرح بسيط فشخ لقهوة المصريين بصورة عامة

وربنــا معــانا

مع خال حبي وتقدير ليكو
آخوكــم رخ ـم آوى lol! afro lol! afro
http://www.galaxy.7olm.org

قهـــــوة المصرٍييـــــــــــــــــن
صفحة 1 من اصل 1